Las Vegas!!

Verenigde Staten, Las vegas

Vandaag ( zag dat het verhaal van gisteren op een dag te vroeg staat) was het Las Vegas dag. Na heerlijk te hebben uitgeslapen zijn we eerst maar lekker gaan ontbijten bij de inmiddels onze bekende Denny's en daarna de adventuredome in , het pretpark/grote kermis van het hotel. Voor de kids en de mannen een dagkaart gekocht en daar gingen ze. De Amerikaanse python, el loco, disco enz. enz. .. Daar hebben Josina en ik ze maar tot een uur of 3 gelaten en nog waren ze het niet zat. Smiddags of liever gezegd richting de avond maar optijd gaan eten (weer bij Denny's ) en toen het avontuur maar aangegaan over DE STRIP. Omdat we redelijk vroeg waren was het en nog licht en nog rustig. Ondertussen zagen we natuurlijk van alles. Watershow, grote limoos, piratenboten maar de kids wilde perse naar de m&m shop en die is bijna aan het eind. Inmiddels was het ook donker en op de terugweg dan ook nog even een verlichte watershow gezien en nog een uitbarsting van een vulkaan. De kids waren kapot al was het wel iets koeler dan gisteren maar zodra ze het hotel instapte......... Bling wakker. Jaco is nog even met Jessie 2 achtbanen wezen doen ( deze is tot 12 uur snachts open) en ik ben met Josina nog even wezen gokken. Nu maar snel naar bed morgen weer een dag.

Leuk dit te lezen, wat een ervaring hè al die hotels en dan niet te vergeten de m&m winkel! Dat vonden onze kids ook het leukst. Hebben jullie dat hele eind gelopen de Strip op en af, dan ben je idd versleten! Nu waarschijnlijk richting Zion, vergeet niet de riverside trial te lopen maar begin in de ochtend ivm onweersbuien :-) Ik lees het wel weer, veel plezier.