Panguitch stad

Verenigde Staten, Panguitch stad

Vandaag hadden we een rustdag beloofd en dat hebben we gedaan. Op het gemak ontbeten en toen even het stadje, of liever gezegd het dorpje bezocht. We hebben alle 2 de cowboy winkels bekeken maar tot onze spijt waren de hoeden in mariposa toch iets mooier. Pa, we blijven zoeken hoor!! Wel kwamen we de UPS man tegen en die had jaja de telefoon van Jaco bij. Dat had Teun toch goed laten regelen. Vanmiddag de laatste was opgevouwen en weer op tijd naar een eetgelegenheid. We krijgen er een neus voor want ook bij de cowboy smokeshop was het heerlijk en weer niet duur. Ook weer een lokale tent en.... Voor het eerst was er ook lekkere mayonaise. Op naar de rodeo in Bryce maar daar aangekomen had het daar teveel geregend ( beter daar dan hier) en ging het feest helaas niet door. Jammer genoeg kunnen we er niet meer heen omdat we morgen weer gaan inpakken en door naar williams. Kijken wat daar weer is.

Jammer van de rodeo, lijkt me geweldig om te zien...wie weet komt er nog een gelegenheid. Jacco heeft iig z'n telefoon terug, ook niet onbelangrijk. Laat de regen lekker in panguitch en geniet van jullie volgende adres. Wij hoeven nog maar één keer te verkassen...gelukkig.

devriesjes 2014-08-14 07:43:01

Trouwens...bofkonten met al die lekkere eet tentjes en nog goedkoop ook! Wij zijn gewoon $ 80 kwijt...buiten fastfood om.