Zon, zee en strand.

Verenigde Staten, San Diego

Vandaag was het een rare dag. Eigenlijk gingen we op zoek naar wat souvenierswinkeltjes maar raakte de weg een beetje kwijt ( en ook elkaar). Toen we weer op de goede weg zaten en we weer herenigd waren bleken we in gaslamp beland te zijn. HET historisch centrum van San Diego. Nu daar hebben we niet lang rond gekeken. Overdag valt er zeer weinig te zien en te beleven. ( dit was wel het punt dat iedereen toch wel toe moest geven meer van het platteland te houden dan vd stad) dus dan maar op weg naar het strand. Daar was het gelukkig niet druk en de golven lekker hoog. Jaco en Ray zijn toch maar even bodyboards wezen huren zodat het feest toen helemaal compleet was. Wat ging dat hard zeg op de golven, leek wel of je vloog zo hard! Moe en gezout zijn we na een diner bij jawel Denny's (we hebben nu wel heel de kaart gehad) weer lekker gedoucht op de camping dit verslag aan het schrijven.

Ps. morgen dus maar weer op zoek naar souvenierswinkeltjes.
PPS verkeerde datum was dus 21 augustus.

Wat ziet die oceaan er heerlijk uit zo, moet week leuk geweest zijn met zo'n plank