Zion Canyon

Verenigde Staten, Panguitch

Vandaag wil ik gelijk maar even een mythe uit de wereld helpen..... In Zion regent het niet alleen aan het eind vd dag!! De dag begon hier al regenachtig al hebben we het onweer gisteren alleen in de verte mogen aanschouwen maar toch besloten we maar op weg te gaan naar Zion np. Onderweg werd het toch iets beter tot.... We in Zion aankwamen. Vol goede moed nog de auto geparkeerd, vesten uit gedaan en toen: Met bakken kwam het naar beneden. Maar ons Hollanders krijg je niet zo gauw klein dus wij in de shuttlebus gestapt en naar het laatste punt meegereisd. Daar miezerde het ,dus toch maar aan een wandeling begonnen en het begint een beetje flauw te worden maar Zion is echt echt prachtig. Zeiknat eindelijk weer in de bus naar de auto en de terugweg maar weer ingezet. ( was ook al 3 uur). Onderweg in Hatch een restaurant opgezocht en daar zitten we met z'n allen nog van na te genieten, zo lekker!! Heerlijk zeg. Het was echt zo'n lokaal tentje maar super goed eten. Nu zijn de mannen en kids nog even aan het aftrainen in het zwembad en zit ik met vest aan dit stukje te schrijven, verschil moet er wezen. Tot morgen.

Hier ook een enkele bui, dus het hooien werd niks. Wat een mooie omgeving! Daar kunnen jullie het wel ff uithouden.

Johanna 2014-08-13 09:59:13

Dus het pad langs de rivier was erg nat, nog natter als bij ons. Wij hadden heen nog enigszins zon. Sorry jongens ik heb dat er écht niet besteld! En het is zo, de wereld ziet er mooier uit in de zon maar des al niet te min, het blijft een prachtig park. En oké......We hebben best wel af en toe lekker gegeten...die paar keet dat ik gekookt heb ha ha.