Laatste dag ( en wat voor 1)

Verenigde Staten, San Diego

Vandaag hadden we eigenlijk niets anders gepland dan de wallmart. Maar voor dat we er waren was er al weer wat gebeurt. Zaten we lekker rustig te ontbijten en te praten over de gigantische campers (na ja de BBA bus is kleiner) komt er 1 voorbij en wil de bocht een beetje krap nemen. Dus wij kijken ofdat hij wel langs de auto gaat, dat ging net. Maar rijdt hij wel tegen een bak aan met een boom erin, die valt jawel op de auto.....hebben wij weer. Dus maar even gemeld aan de verhuurmaatschappij en ik moet zeggen dat de camping een mooi rapport heeft opgemaakt met een kopie van alles van de desbetreffende meneer.( die het trouwens pas opmerkte toen ik op z'n raam bonkte). Ja, je moet alles een keer meegemaakt hebben in je leven. Daarna toch maar naar de wallmart om weer optijd terug te zijn om onze vlucht in te checken. Vanmiddag ingepakt en nog lekker gezwommen en de dag lekker afgesloten met een diner bij een steakhouse. Morgen jammergenoeg weer naar huis. Ik had nog wel langer weg willen blijven maar de kids willen toch wel graag terug. Tot in Nederland!!

Wat een toestanden, maar ja...wat je zegt...ook weer meegemaakt. Gelukkig niet jullie schuld, of dat nu verschil uitmaakt. Fijne vlucht terug en tot in Holland!

devriesjes 2014-08-24 08:58:59

Je ben naar de USA om wat te beleven Dus komt dat er ook nog even bij Nou Gr pieta en een goede reis.