Blythe

Verenigde Staten, Blythe ca

Zoals gewoonlijk waren we weer vroeg uit de veren en dus konden we op tijd vertrekken naar ons volgende tussenstopje: Blythe in Californië. Vooraf verklaarde vooral de Amerikanen ons voor gek om hier langs te gaan, Maarja we hadden al geboekt en we blijven Hollanders. Dus op naar Blythe. Onderweg was de route weer eens prachtig en ik moet dit echt even kwijt: vergeet death valley! Deze weg was veel mooier, nog meer zand en zeker net zo warm. Die warmte zijn we ook niet kwijt geraakt, op dit moment is het nog steeds 40 graden (7 uur 's avonds). Gelukkig hebben we een hotel met zwembad , lekker afkoelen? (ware het niet dat het zwemwater ook heel warm is) morgen alweer de laatste reisdag: op naar San Diego.

Hoi luitjes Weer lekker sportief bezig Gr van Jos en pieta

Pieta 2014-08-18 12:24:11

Zo...dat zwembad ziet er echt super uit! Wees nu maar blij dat je niet in een tent zit met deze temperaturen. Geniet nog van jullie laatste dagen...wat is de tijd gevolgen hè.