Bryce en Red Canyons

Verenigde Staten, Panguitch

Na een toch wel lange route zijn we gisteren aangekomen in Panguitch in Utah. We zijn nu ook weer even een tijdgrens overgegaan dus nu scheelt het nog maar 8 uur met Nederland. Op de camping aangekomen was het nogal lastig om wat eten te krijgen dus toch maar even een burger ergens opgehaald ( was ondertussen ook al 8 uur). Vandaag hebben Raymond en Jaco eerst maar even rond gebeld om z'n telefoon hier te krijgen, wat nogal lastig is dus Teun maar even ingeschakeld. Die heeft z'n secretaresse er op gezet en als het mee zit komt hij deze kant op. Daarna konden we eindelijk op weg naar Bryce Canyon en dat was weer schitterend, mooie uitzichten. We keken echt onze ogen uit. Op de terugweg nog gestopt bij Red Canyon en ook dit is zeer prachtig om te zien.het is eigenlijk met geen woord te beschrijven. Nu zijn we weer terug op de camping en de mannen zijn spullen halen voor de BBQ, hopelijk houden we het droog. Onweer zit in de lucht. Kijken ofdat ook nog mooie foto's geeft. Ps. hierbij ook nog even de laatste foto's uit Vegas

Ziet er geweldig uit zeg, prachtige foto's! Ik zie dat je ook wilde dieren bent tegen gekomen. Hopelijk hebben jullie het droog gehouden, want als het daar losbarst..... Veel plezier richting Zion, en onthoud....onweer komt in de namiddag.

devriesjes 2014-08-12 04:36:43

Dat is mooi daar zeg , net even anders. dan de ardennen. Ziet er warm uit kijk uit voor vallend gsteente !!!. Groetjsss

Johanna 2014-08-12 13:45:05

Die mooie vlinder die jullie hebben gespot, is de Kleine Ijsvogelvlinder. Jullie zien wel veel hoor. Ah op naar Zion: Iron, like al lion, in Zion! Geniet ze!