Op naar Vegas!!

Verenigde Staten, Las vegas

Zo hier weer even een update van ons. Beginnend maar met afgelopen woensdag dat was niet zo heel spectaculair. We waren onderweg naar Glacier point (in yosemite) toen Thomas ziek werd en wij terug zijn gegaan naar de camping. (Wat zo'n anderhalf uur terug was.) rest van de dag maar rustig aan gedaan. Ook lekker moet ik zeggen.
Donderdag zijn we in yosemite naar een oude trein gegaan en daar een ritje gemaakt. Heel erg leuk. Smiddags nog even gezwommen en de koffers in gepakt en lekker een kleine !! Snack gegeten bij de pizza factory ( dezelfde waar Jaco z'n telefoon is kwijtgeraakt).
Vanmorgen was het vroeg dag want om 6 uur zaten we in de auto voor een lange rit naar las Vegas. Over de schitterende tioga pass, waar het op dat moment 7 graden was, naar death valley (46 graden) zo dan eindelijk Las Vegas. De mannen zijn met z'n 2e de strip op gegaan en wij hebben het geprobeerd met 4 vermoeide kinderen maar dat lukte niet echt, morgen maar een nieuwe poging. Nu eerst even bijslapen ,welterusten!

Leuk om ook jullie verslag te lezen Ik wens jullie nog veel plezier liefs Pieta en jos

Pieta 2014-08-10 10:52:25

Hoi vakantiegangers, leuk om te zien dat je met kleine kinderen hele andere dingen doet. Ziet er leuk uit die trein! En wat een lange weg zonder ook maar iets erlangs, zijn wij niet tegen gekomen. Hopelijk kunnen de kids het nog opbrengen om over de Strip te gaan want dát was echt super. Geniet! Tot het volgende verslag.