Dag 18 : Vancouver naar Amsterdam

Canada, Vancouver

Onze Canada discovery tour zit er al weer op. Vanmiddag vliegen we terug naar Amsterdam. Door het tijdverschil van 9 uur komen we daar zaterdag ochtend aan.
In de ochtend hebben we ff tijd om een z.g. shoppingmal te bezoeken. Een enorm complex met ca 200 winkels onder een dak. Ook hier barst het van Chinese ondernemers en klanten. Gelukkig (bijna) geen bekende winkel ketens zoals we die in alle Nederlandse steden tegenkomen. Wat is er leuker als zo'n volgepropt Chinees rommel winkeltje. Of een Chinese groenteboer. Ehh.. waar waren we eigenlijk. In Canada toch. Ach wat maakt het uit als je maar lol hebt.
Op het vliegveld auto inleveren bij Alamo en aanschuiven in de rij voor de security check. We mochten gelukkig allemaal terug naar Nederland. Nog even tijd voor een ontspannen lunch. Om het lekker Canadees te houden kozen we voor een Chinese hap. Lekker.........
Keurig op tijd om 16:40 uur plaatselijke tijd beginnen we aan de vlucht naar Amsterdam. Aankomst in Amsterdam zal ongeveer 11:00 uur morgen (zaterdag) zijn.

Goede reis naar huis jullie hadden een geweldige reis, Ad je heb prachtige verslagen gemaakt boeiend om te lezen en te zien Groetjes Christien en Marcel