Dag 19 Amsterdam naar 's Hertogenbosch

Nederland, Schiphol

Het was een prachtige reis met veel hoogte punten. We reden voor dit avontuur bijna 3000 km. Wat een geweldig land, Canada. Blij dit allemaal te hebben mogen zien en meemaken. We gaan nog lang na genieten en herbeleven.
Zoals geboekt zitten we bij de terug vlucht ook weer achter in het vliegtuig. De catering begon zoals de heen vlucht ook nu vóór in het vliegtuig. De keuze mogelijkheid voor de passagiers achter in was ook nu wederom beperkt en niet zoals in beschrijvingen gepromoot. Als je een keuze mogelijkheid van zes aanbied moet je dat in mijn beleving ook waar maken. Op het niet (kunnen) bieden van die mogelijkheid is de stewart niet mis te verstaan aangesproken. Kennelijk moet je voor in het vliegtuig zitten om van de volledige service gebruik te kunnen maken. Alle min puntjes, ergernisjes, storingen en tekortkomingen van Air Transat zijn voldoende reden om bij een volgende vliegreis niet meer voor deze maatschappij te kiezen. Voor zo'n lange vlucht kan je beter wat meer betalen voor een ruimere plaats en betere service.

De jetlag is deze keer enorm. Is het de leeftijd of Ai.......