Camino Frances

1 jan 2021 - 10 okt 2021

• Op 31 augustus 2021 vertrek ik samen met mijn 2 vrienden Thierry Raeymaekers en Johan Appels naar Saint-Jean-Pied-de-Port om er als Pelgrims de Camino Frances te bewandelen met als einddoel het 800 km verder gelegen Santiago de Compostella te bereiken 👌.
  • Doel is om de lezer van deze reisblog onder te dompelen in het ganse pelgrimsverhaal.
  • Laat je meeslepen in tal van anekdotes en gebeurtenissen welke we onderweg mee maken en jullie om de oren zullen slaan. Wie weet wordt dit verhaal niet de aanzet voor jou toekomstige Camino😀.
  • Succes met het lezen en opvolgen van mijn Camino verhaal 👍.
1 advies: Als je erbij in slaap valt, verlaat dan dadelijk deze reisblog😉

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Michel.op.reis volgen

Ontvang een email zodra Michel.op.reis een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis