Morgen is het zover!

Nederland, Bilthoven

Morgen is het dan zover! Om 08.00 zal ik vanaf Schiphol het vliegtuig pakken om vervolgens af te reizen naar misschien wel de mooiste stad van de wereld: Rio De Janeiro! Vervolgens heb ik tot 11 oktober om de zuidkust van Brazilië te verkennen totdat ik bij Porto Alegre ben, een afstand ongeveer gelijk aan Amsterdam-Madrid. Vanuit daar zal ik naar de Iguacu watervallen vliegen, verkozen tot 1 van de 7 nieuwe natuurwereldwonderen. Daar zal ik zowel de Braziliaanse kant als de Argentijnse kant bekijken. 18 oktober vervolg ik mijn reis naar Mendoza, in het westen van Argentinie. Via de noordelijke helft van Argentinie zal ik eerst afreizen naar Buenos Aires, en vervolgens naar Uruguay. Daar zal ik de gehele kustlijn nog langsgaan voordat ik op 17 december vanuit Montevideo naar huis vlieg.

Dit is mijn plan in grote lijnen. Natuurlijk ben ik redelijk flexibel en ik laat het me dan ook een beetje overkomen. De precieze dingen die ik ga doen moeten dus nog blijken! De voorbereiding op mijn reis is nu zo goed als klaar, de backpack is gepakt en de vaccinaties zijn gedaan. Vanavond nog een laatste voetbalwedstrijdje knallen en dan begint het morgen echt!

Wil jij mijn reis een beetje volgen? Op deze blog zal ik zo nu en dan een verhaaltje plaatsen van mijn belevenissen en zal ik ook wat fotootjes plaatsen. Als je rechtsonder je e-mail invoert, krijg je altijd automatisch een berichtje zodra ik een nieuwe blog heb geschreven.