De boot zinkt!!! SOS!!!!

Indonesië, Bali

De laatste dag van de rondreis alweer. Vanaf nu lekker uitrusten in ons laatste hotel en hoeft de wekker niet meer gezet te worden. Vanochtend dus nog wel, een bustocht door de bergen van Bali om weer in het zuiden uit te komen. Onderweg een eerste stop met een mooi uitzicht (de andere reden was vast om de bus af te laren koelen want die had in dit gebied nogal wat moeite om omhoog te komen).

De tweede stop was bij het "Tweelingenmeer", hier was het een optie om met een Canadese kano een tochtje te maken over het meer. Na een stuk roeien kwamen we er toch wel achter dat onze kano behoorlijk op de Costa Concordia begon te lijken en moest er midden op het meer iemand van onze boot naar een andere. In het kader van SOS (save our souls, maar eerst die van mij) heb ik de "levensgevaarlijke" oversteek maar gemaakt. Na een uurtje waren we uiteindelijk rond.

Na de lunch bezochten we de "Drijvende tempel" met een mooie tuin. Na dit bezoek nog even over de markt. Vreselijk, op de manier van verkopen verkopen ze aan mij (en meerderen) in ieder geval niets. Rustig kijken is er niet bij. Dus mocht ik zonder souveniers terugkomen, dit is de reden. Geldt trouwens ook voor de kaartjes die niet zijn verstuurd en waar dus niemand op hoeft te wachten :)

Voor nu, op naar het welkomstdrankje en het diner!