Nieuw Avontuur

Curaçao, Pietermaai

Lieve allemaal,

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het schrijven van mijn blog gemist heb. Voordat ik alle avonturen en verhalen ga delen wil ik jullie laten weten dat ik veilig ben aangekomen in Curacao.

Vanochtend ging om 05:15 de wekker en was het eindelijk zover, op naar curacao voor 10 maanden stage. Even douchen en op naar Schiphol. Het uitzwaai committee bestond uit Pappa, Mamma, Cait en Bas, de auto was weer lekker vol. Koffer inchecken en even Starbucks en toen was het afscheidsmoment daar. Zoals iedereen weet is dit niet mijn favoriete moment en de tranen waren weer aanwezig. En ineens loop je daar alleen naar de juiste gate, zo een raar gevoel en moment. ik heb voor 1 seconde gedacht nu ren ik heel hard weer terug en stap in de auto, maar ik zit hier maar weer mooi mijn blog te schrijven.

De reis met KLM verliep voorspoedig, filmpje gekeken en geslapen heeeeeeeel chill :D. Eenmaal aangekomen werd ik opgehaald door Paco van het stagebedrijf, we zouden via de toeristische route naar mijn kamer rijden. Na 5 minuten onderweg geweest te zijn moest Paco ineens remmen en de bestuurder achter ons zat niet op te letten en BOEM, welkom op curacao, auto-ongeluk. Het viel allemaal mee en we hebben niks maar welcome to the island. Na kennis gemaakt te hebben op het stage bedrijf ging ik naar de kamer toe en kon ik mn koffer uitpakken. De kamer is heel groot en ik heb op het moment geen huisgenoten. Rustig settelen en alles inruimen. De kamer bevind zich in een hele gezellige studenten straat en is 1 minuut lopen naar kantoor, ideaaaal.

Vanavond heb ik eindelijk Melliss en Jackeline weer gezien! Zo ontzettend leuk en gezellig! Lekker uit eten geweest, aan het strand en toen even boodschappen gedaaan. Het eiland bevalt tot nu toe zeer en het is heerlijk 30 graden. Foto's zullen snel volgen!

Mn volgende blog zal heel lang zijn door alle indrukken, maar voor nu; JETLAG..