Kayenta

Verenigde Staten, Kayenta

Van Montrose zijn we verder gegaan richting Ridgway. Daar begon een mooie route door de laatste bergjes, om bij Cortez even te lunchen.
Toen zijn we naar het Yucca house national monument geweest. Dit hadden we vorig jaar nog niet gehad. Het was een klein park waarbij het ging om de oude indianen huisjes die er nog staan na 800jr. Vorig jaar in mesa verde kon je deze huisjes ook zijn. Alleen toen van een grote afstand. Nu konden we er echt langs lopen.
Na hier een wandeling te hebben gedaan van 1.5Uur zijn we weer verder gegaan.
Hierna zijn we naar het 4 landenpunt geweest. Zelfs daar vragen ze geld voor. Allemaal bankjes om dat ene punt heen en vooral veel kraampjes met indianen rommel. Wij vonden het wel leuk om te zien, vooral eigenlijk door een tv serie waar ze daar geweest waren ( voor degene die het kennen, breaking bad).
Na dit alles liep de dag weer op zn einde en zijn we in Kayenta gestopt.

Nog veel aftandse campers gezien daar met kale mannen in gele veiligheidspakken? :P