Boulder

Verenigde Staten, Boulder

Na lang beraad hadden we vandaag besloten toch maar niet Denver in te rijden. Na wat onderzoek te hebben gedaan over Denver leek het ook niet echt fantastisch. Rijden in de stad geeft toch ook wel weer veel stress, wat ons humeur vaak ook niet ten goede komt. Dus leek het ons leuker om nog een rondje Cheyenne te doen. En dan met name het winkelcentrum en nog even langs wallmart.
Ook leuk om eens een winkelcentrum hier te zien. Niet bijzonder gezellig maar wel leuke winkels.
Hierna zijn we naar Red rocks gereden. Het is een soort park maar er staat ook een groot amphitheater wat bijna dagelijks gebruikt word voor optredens. En zo helaas ook deze dag. Na twee uur mocht je het theater niet meer binnen want ze waren al voorbereidingen aan het doen voor de avond voorstelling.
En wij kwamen natuurlijk precies om 5 voor 2 aan. Dat was toch wel balen, je rijdt er toch weer een stuk voor om.
De dagen gaan allemaal erg snel. En zo was het alweer tijd om een slaappplek te zoeken. We zijn hiervoor naar Boulder gereden.
Een drukke studentenstad met een enorme campus. Hier was tenminste savond nog wat gezelligheid in het centrum.
Hieronder nog een foto van ons hutje die avond.

Goh, jammer dat je net te laat was. Kon je niet naar de voorstelling? Lijkt me ook byzonder in de buitenlucht.

Marleen 2014-10-02 16:59:03

Ja helaas. We hadden nog gekeken naar kaartjes, maar bij het theater verkochten ze het niet. Hett was ook een band die onbekend was voor ons. We hebben het maar laten gaan.