Back at vegas

Verenigde Staten, Las vegas

Gisteren hebben we ons laatste park aangedaan deze reis. We zijn naar Zion geweest. Vorig jaar toen we daar waren was het niet zulk mooi weer. Ook deze keer was het in het begin wat bewolkt, maar dit trok later wel open. Bij de hoofdweg was het erg druk en konden we zelfs de auto niet kwijt. Hierdoor zijn we naar een ander gedeelte gegaan, hier was het lekker rustig. Na hier wat te hebben rondgereden en een stukje te hebben gewandeld was het toch tijd om naar onze eindbestemming te gaan.
En daar waren we alweer, terug in Vegas. De weken zijn voorbij gevlogen. Afgelopen nacht hadden we een hotel op freemont street, het oude vegas. Daar hebben we ons goed vermaakt. We konden het niet laten om deze keer ook bij de heartattack grill te eten. Dat was al een attractie op zich.
Het laatste nachtje zitten we op de strip aan de zuidkant, tegenover mgm. Laatste keer winkels kijken en penny's vergokken. En dan weer op naar huis. Als alles gaat zoals schema landen we vrijdag om 11uur.

Bedankt voor de reacties, tot snel!

Ja, zo gaat het. De aangename zaken gaan veel te vlug voorbij. Dat zal wel komen doordat je geen tijd hebt om je te vervelen. In ieder geval bewijst het wel dat je een geslaagde vakantie hebt gehad. Maar ja aan alles komt nu eenmaal een einde. In ieder geval wensen wij jullie een prettige en voorspoedige terugreis toe Opa en Oma Petersen