las Vegas

Verenigde Staten, las Vegas

vandaag weer een mooie dag in las Vegas. rond de 40 graden, maar gelukkig overal airco. wat dan weer zo koud is dat je je vest altijd bij de hand moet houden.
Ik zal nog even kort vertellen over gisteren. We hebben voornamelijk bij het zwembad gelegen met een cocktail in de hand, heerlijk. s Middags hebben we een ritje gemaakt op een groot reuzenrad. Uitzicht was erg mooi en wat het ook wel leuk maakte is dat het erg rustig was. Zo hadden we de hele cabine voor ons samen, Lekker rustig.
s Avonds zijn we weer de strip op gegaan en geprobeerd nog te gokken. Maar helaas zijn wij er niet zo goed in, na 5 dollar te hebben gespendeerd waren we het beu en stiekem teleurgesteld dat de jackpot er niet gelijk uit kwam rollen. na de hele dag geslenterd te hebben zijn we toen gaan slapen.

vandaag zijn we de dag begonnen met het huren van de auto. zodat we morgen gelijk weg kunnen rijden en geen gezeul meer met koffers.

voor de komende 3 weken zal dit ons vervoersmiddel worden, onze rode Chevrolet!

verder vandaag op het programma;zwembad, winkelen en weer poging tot gokken.

morgen gaan we las Vegas alweer verlaten. dan gaan we op weg naar Salt lake city.

Zo te lezen hebben jullie het prima daar! Wat een mooie auto! Dat is geen straf om daar vele kilometers in rond te rijden.

Marleen 2014-09-18 10:40:09

Artistieke foto hoor, op die chromen strip van de auto :)