Bozeman

Verenigde Staten, Bozeman

We zijn s ochtends om 7 uur al vertrokken omdat we een flinke rit voor de boeg hadden. even tanken en wat broodjes en koffie meegegraaid uit het tankstation.

daarna begonnen an de rit, dwars door grand teton national park. mooie foto's van zonsopkomst en wegtrekkende mist in de bergen gemaakt.

daarna yellowstone national park in via de zuid ingang.
daar bleek dat de weg richting old faitfull (de geiser) afgesloten was, hierdoor moesten we 70 mijl omrijden om daar te komen. Dus besloten we deze attractie uit te stellen naar de middag.
onderweg kwamen we borrelende bronnen tegen langs West thump van yellowstone lake, iets verderop watervallen en canyons bij yellowstone river. (zie foto's) En als laatste kwamen we dus aan bij het geiser gedeelte.

We zijn het park aan de westkant uitgereden om in Boseman te overnachten. Daar kwamen we nog een opstopping tegen van het verkeer, er bleken dus dieren langs de weg te zitten. Bij het zien van een bruine vacht sprong Desirée, bewapend met camera, uit de rijdende auto. Helaas bleek het geen beer te zijn, maar 3 herten die in de rivier stonden.

morgen zullen we vanuit het noorden het park inrijden en oostelijk eruit zodat we alle wegen gehad hebben.

Misschien geen beren op je pad gehad, maar ik vind de foto van de herten die de rivier oversteken wel erg mooi. Kan zo in een natuur programma.

Marleen 2014-09-24 19:36:08

Prachtige foto´s! Als je trouwens opeens een bruine beer tegen het lijf loopt moet je heel stil blijven staan dan valt hij je niet aan. En als het een zwarte is moet je hard wegrennen. Of was het nou andersom... ;P

Marcel 2014-09-24 20:20:18

Wat Mooi Allemaaal!! En die auto! Het ziet er naar uit dat jullie het erg goed naar je zin hebben, dus geniet er nog maar even van!! liefs!!

Tamara 2014-09-24 20:34:44

Desiree heeft wel lef hoor, voor hetzelfde geld sta je echt oog in oog met een beer. Maar de omgeving is prachtig, leuke foto's. Groetjes Lisette.

lisette 2014-09-25 07:00:26

Haha ik drnk eerder andersom. Maar we zijn niets tegen gekomen. Geen beer tenminste. We hoorde van andere mensen dat die een grizzly hadden gezien die achterna gexeten werd door een roedel wolven. Maar dan heb je veel geluk. Wij zagen vooral bizons em herten,en opt laatst een stekelvarken.