Idaho falls

Verenigde Staten, idaho falls

vanmorgen zijn we weer even naar shoshone falls gegaan. omdat we de avond ervoor net wat te laat aangekomen waren om alles te kunnen zien.

Het weer was ineens ook wat minder geworden. bewolkt en ook weer tijd voor een lange broek.

die lange broek hadden we sowieso nodig want hierna gingen we naar de Ice cave. Een grot ontstaan door lava waar er het gehele jaar een dikke laag ijs blijft staan. Erg bijzonder.

Het gehele gebied waar we nu zijn is vulkanisch. In het landschap.kan je dat ook goed zien dat er veel vulkanische activiteit is geweest. We zijn hierna naar het park Craters of the moon geweest. Hier was dat helemaal goed te zien.

Zo komen we steeds dichterbij Yellow Stone. Morgen naar Grand Teton park. Helaas geven ze morgen regen op, maar gelukkig hebben we paraplu's en poncho's bij.

nou het zijn net zwart-wit foto`s neem ook eens een foto waar Danny op staat

Henk 2014-09-22 18:36:30

Er is iets vreemds met die foto's, gebruiken jullie een of andere filter of verkeerde instellingen? Het is onscherp en streperig.

Marcel 2014-09-23 10:39:17

Nee deze foto's hebben we genomen van het beeldscherm van de spiegelreflex, omdat ik die dag vergeten was foto's met mn telefoon te maken.

danny 2014-09-23 14:11:37

Alle foto`s samen bekeken. Opvallend is dat berggebieden in Europa (oa. in Zwitserland, Duitsland en andere landen) een totaal ander uiterlijk hebben dan die daar in Amerika. Een geoloog zal daar wel een goede verklaring voor hebben, maar voor ons is dat maar gissen. Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Prettige voortzetting van de vakantie en groeten van Opa en Oma.