Thermopolis

Verenigde Staten, Thermopolis

Na een lekker ontbijt bij de ranch zijn we weer op pad gegaan. Als eerste wilde we nog langs de toeristische trekpleister gaan van Cody. Een klein western dorpje. Het zag er echt uit als in de film, ookal hadden ze veel huisjes wel versleept vanuit de omgeving. Maar dat maakte het er niet minder om. Na hier een rondje te hebben gedaan zijn we verder gegasn naar Thermopolis. We gingen voor Hot spring state park, dit bleek meer een soort stads park met zwembaden. De zwembaden maken gebruik van het water van de hotsprings en ruikt daarom heerlijk naar rottende eieren.
Wij hadden eigenlijk wel veel zin om hierin te springen en zijn snel een motel gaan zoeken om vervolgens de rest van de middag in het zwembad te liggen. Het was tenslotte wel zwembad weer met 30Gr.
Je ziet ook goed dat het water van de hotspring het cement van het zwembad heeft aangetast. Ze zeggen dat het water gezond voor je is, maar dat gaf ons wel twijfels.
Het was zo wel een ontspannen dagje en morgen gaan we weer verder richting ons volgende hoogtepunt, mount rushmore.