wapiti-cody

Verenigde Staten, cody

Vandaag dag 2 in yellow stone. De meeste hoogtepunten hadden we gisteren al gehad. Vandaag konden we de laatste bezienswaardigheden afstrepen.
Weer vroeg op, 8u weg gereden vanuit Bozeman. Toen was het nog 1.5uur rijden richting de noord ingang van het park.
De afstanden in het park zijn wel erg groot, dus wel weer veel in de auto gezeten. Hier en daar een kort wandelpad gedaan tussen de geizers door.
Het was weer prachtig weer en de komende dagen zal het alleen maar warmer worden,dan loopt het weer op tot 30gr.
Rond 6u zijn we het park pas uit gegaan en zouden we nog door rijden tot aan Cody. Maar doordat we gisteren ook al een erg lange dag hadden gemaakt waren we het reizen beu en zijn we iets eerder gestopt. Tussen het dorp Wapiti en Cody in, op een grote ranch. Waar het personeel ook rondloopt met cowboy hoedjes en laarzen. Sowieso zie je dat hier regelmatig, in de cowboy staat wyoming.

Wij hebben met belangstelling alle foto`s bekeken. Het is wel een uitgebreide tocht die jullie maken. Dit zijn reizen om nooit meer te vergeten. Gelukkig dat die wolven achter die beer aanzaten en niet achter jullie. Dat zou echt een vakantie geworden zijn die je niet vergeet. Ik denk dat als dat gebeurd was, dat het dan echt een vakantie was geworden die je nooit meer zou vergeten. Verder wensen wij jullie een prettige en mooie voortzetting van de vakantie toe. Opa en Oma Petersen.