Scipio

Verenigde Staten, scipio

We waren al vroeg wakker vandaag. Het was alweer tijd om Vegas te verlaten. Eerst nog even lekker ontbeten om vervolgens nog lang bezig te zijn om uit te checken in het hotel. Daar stond een enorme rij voor de balie, maar dat schijnt normaal te zijn.
En toen kon de echte road trip beginnen. Vandaag dus op weg naar Salt Lake City. Bij het eerste dorpje hebben we nog even boodschappen gedaan bij walmart. In het buitenland boodschappen doen is toch altijd wel leuk. Walmart is ook erg groot, soort albert heijn met jumper en karwei in een. Na de auto vol gegooid te hebben aan drinken en koekjes zijn we verder gegaan.
We zijn naar ceder breaks national monument geweest (zie foto's). Erg mooi, wel een klein parkje. Na een rondje gereden te hebben zijn we weer verder gegaan. Salt Lake city was toch nog een eind rijden en het leek erop dat we dat vandaag niet meer gingen redden. We zijn gestopt in het gehucht Scipio in Utah, 10 huizen en 2 benzine pompen en gelukkig voor ons ook een hotel. Maar helaas alleen ons diner bij de subway moeten halen. Verder was er geen restaurant in de buurt.
Wel vriendelijke mensen hier, maken gelijk een praatje en zeker als je vertelt dat je uit Nederland komt hebben mensen wat over Europa te vertellen.
Morgen gaan we weer verder richting Salt Lake, nog ongeveer 2uur rijden. Vlakbij de stad is nog een grot te bezichtigen, daar zullen we ook nog stoppen.

Prachtige foto's!

Marleen 2014-09-19 15:11:24

Jullie verhaal gelezen. Begrijpelijk dat jullie even een poosje wilden uitblazen. Tenslotte is het niet naast de deur. Maar je hebt dan ook wat. Hopelijk blijft het weer jullie gunstig gezind zodat je van alles volop kan genieten. Hartelijke groeten van opa en oma .

petersen 2014-09-20 12:48:46

Het drong gisteren pas tot mij door wat gousa betekend haha ik las het als eeen woord. Jullie hebben dan gezond gegeten bij de subway verder vroeg ik me af hoe de temperatuur is en hoe de auto bevalt Vind het ook leuk te horen dat Amerikanen zo spontaan zijn en contact maken!