één-na-laatste vakantiedag

Portugal, porto santo

Vanmorgen om 8.30 uur de laatste keer ontbijten met z'n allen. Marco en Marco gaan om 9.30 uur met de bus naar het vliegveld op Porto Santo. Zij vliegen naar Lissabon, wachten daar een uurtje of 6 en dan door naar Brussel. Er rijden 2 bussen naar het vliegveld, bijna alle deelnemers vertrekken. De bussen zijn te klein voor alle bagage, dus er komt nog een extra busje.
Wij zwaaien iedereen uit en dan halen we nog een kopje koffie/thee in het restaurant en drinken dit in de lounge. Daarna helpen we Johannes met z'n spullen en dat van Robert naar de kamer van Tanja te brengen. Hij moet om 12.00 uur uit z'n kamer zijn en wil z'n koffers niet weer kwijt raken. Dan gaan Tanja, Johannes en ik bij het zwembad liggen. Helaas is het wel bewolkt, maar niet koud. (Marco H. jij zou wel een vest aan hebben gedaan)
Henny blijft op de kamer, Formule 1 kijken en daarna alvast beginnen met inpakken.
Om 17.45 uur gaan we Johannes uitzwaaien. Hij gaat met de veerboot naar Madeira. Hem zien we morgenavond nog weer in het hotel daar. En we vliegen samen met Transavia dinsdagmorgen om 10.30 uur naar Schiphol. Wij gaan morgenavond met de veerboot en dan nog 1 nacht in Madeira slapen en 's morgens vroeg op.
Nog een laatste keer lekker eten in de eetzaal en koffie en een borrel in de lounge.
Op onze kamer de het meeste inpakken, nog 1 koffer open laten voor de laatste spullen en dan naar bed.

Wij willen iedereen bedanken voor alle reacties op ons verhaal. Fijn om te weten dat er zoveel mensen met ons meeleefden. Ook via Facebook.
En wij willen iedereen bedanken voor alle donaties. Binnenkort worden de prijzen verloot.
Bedankt Marco Heesbeen, Marco Reijnen, Johannes Heldens en Robert Smink (al was het maar even) voor alle gezelligheid.
De NOB bedankt en vooral Desmond.
Maar natuurlijk Tanja bedankt, ook namens Henny, dat je zijn buddy wilde zijn en voor al je hulp.

Leuke verhalen en fijn dat je het thuisfront op de hoogte hebt gehouden. Goede reis terug.

Robert 2021-10-11 00:35:30

Wat gaan zulke dagen toch snel voorbij. 2 foto’s in de top 15 mooi toch. Zelf vind ik het toch wel jammer dat creatief niet hoger is geëindigd. Wat is dan creatief. Nou ja het blijft een jurysport.

Mariska 2021-10-11 07:06:17

Ik heb je verhalen met veel plezier gelezen. Heel leuk geschreven en goed gedaan van Henny. Goede terugreis.

Ellen 2021-10-11 07:13:03

Al weer voorbij, geniet nog even daar. Henny heeft het super gedaan en ik heb elke dag genoten van jouw schrijven. Goede reis terug.

Everlien 2021-10-11 09:01:16

Wat is het snel gegaan. Marjo ik heb genoten van je verhalen, ik ga ze missen! Goede reis terug !

Tineke 2021-10-11 09:55:11

Goede reis naar huis en wel thuis! Op naar het volgende duikfoto avontuur.... wanneer is de uitslag van het ONK?😁

Trudy 2021-10-11 10:40:57

Een prachtig vakantie en wedstrijd op terug te kijken. Hennie je hebt het fantastisch gedaan en dat natuurlijk met zo'n goede buddy als Tanja en vergeet Marjo ook niet, wat een kanjer is zij geweest!!! Topper in het oplossen van problemen die onverwachts er waren, het hot naar her reizen, het wachten en voor jullie allen te zijn. Hopen dat Marco een goed herstel heeft met zijn been wat een ongelukkige val is dit geweest en de nasleep hiervan nog. Goede, veilige vlucht terug en een fijne thuiskomst voor jullie allen. Groet Erik en Hannie 👍👍👍

Hannie 2021-10-11 12:00:32

Leuk om via jouw verhalen deze happening mee te beleven. Geniet van de laatste dag en alvast een goeie terugreis voor morgen! 🙋‍♀️