*Voorbereidingen Aruba*

Nederland, Arnhem

Het is weer een tijdje geleden dat ik me heb laten horen!
Dit betekent echter niet dat ik niks gedaan heb aan de voorbereidingen van Aruba.
De schoolweken zitten er op en heb genoeg studiepunten (150 punten) voor het afstuderen binnen.

Daarnaast ben ik ook bezig geweest met het kopen van handige/leuke spulletjes die ik op Aruba kan gebruiken. Want over een maand is het zover en vertrek ik naar het mooie eiland:)
Zo heb ik vandaag een Gopro aangeschaft waarmee ik jullie kan voorzien van gave foto's en filmpjes op het land als onderwater. Ook heb ik spulletjes gekregen van mensen om me heen; Zo heb ik een mooi strandlaken gekregen van mijn jeugdteam bij Wevoc, dagelijkse spulletjes van mijn opa en oma en wat kleding en spullen van mijn ouders!

Verder op Aruba hebben we ook al wat contacten gelegd. Zo hebben we een woning vast gelegd in Aquazul (Noord Aruba), een Auto kunnen lenen voor een mooi bedrag van mijn stagebegeleider en we worden bij aankomst opgehaald met de auto door kennissen van Marjolein, luxe dus:)

Ik houd jullie komende maand voor de voorbereidingen op de hoogte!

Greetz Jorik :D

Gaat helemaal fantastisch worden daar in Aruba.