Voorbereidingen Aruba op Papendal

Nederland, arnhem

Voorbereidingen Aruba
Over 2,5 maand is het dan zover, de reis naar het eiland Aruba.
De tickets zijn geboekt en het onderzoeksvoorstel hebben we ingeleverd.
Vanuit stage kregen we al positieve reacties over de ideeën, nu nog goed keuring vanuit het praktijkbureau van de HAN.

Plannen voor komende weken
Komende weken gaan we opzoek naar een mooi verblijf waar we het 5 maanden uit kunnen houden;).
Daarnaast moet er nog hard gestreden worden op school om aan de 150 studiepunten eis te voldoen.
Dit worden dus nog even een paar belangrijke weken tot er echt een stempel achter de reis kan worden gezet.

Ik laat jullie weten wanneer er meer bekend is!

Greetz:)

Hoi Jorik, Super gaaf dat je naar Aruba gaat! Uit je verhaal begrijp ik dat je met andere leerlingen van school gaat? Leuk dat ik je kan volgen via deze site. Heel succes alvast en natuurlijk veel plezier. Groetjes Jamie

Jamie 2016-06-04 16:01:10

Hey Jorik, mooi man, stage op Aruba, super. Geniet er van, we komen wel een keer langs, haha. Succes nog met het laatste deel op school. Mooi dat we je zo kunnen volgen, groetjes.

marcel, guddi, niek 2016-06-05 16:28:55

Ja super gaaf! Ik heb er erg veel zin in. Jamie; Ik ga inderdaad met een klasgenoot uit mijn eerste 2 jaar op de ALO. Guddi; je bent altijd welkom! Ik zal hier steeds het laatste nieuws neer zetten van mijn avontuur:) Jorik:D

jorikroelofsen.geniet 2016-06-05 17:14:31

Heerlijk, avontuur komt steeds dichterbij. Nog even knallen en daarna genieten! You can do it💪

Franka Braakman 2016-06-06 11:22:13

Hoi Jorik, leuk man ga er wat van maken en als je nog iemand nodig heb voor het Arobaanse team............................ Denk dan aan je broertje