Let's go to the ballgame!

Verenigde Staten, Encinitas

Nou, ik heb het gevonden hoor! De mooiste plaats op,aarde, de sublieme zondagsbesteding en de perfecte surf. San Diego, daar moet je zijn. Je ontbijt op je gemakje onder een palmboom die genoeg zon wegfiltert om geen parasol op te hoeven zetten, stapt dan in je auto om downtown in San Diego in Petco Park urenlang een honkbalwedstrijd van de Padres te bekijken. Nooit geweten dat een honkbalwedstrijd kijken zo onderhoudend is. National pass time noemen ze het hier. En dat kijken gaat gepaard met geweldig lokaal bereid eten en bier of emmertjes soda (cola). Zelfs Raaf en Daaf vinden het helemaal top om in het beste honkbalstadion van Amerika urenlang in de brandende zon naar een vrij traag spelletje te kijken. Als de superatleten opkomen, sjokken ze alsof ze net uit bed komen rollen. Maar als er een bal gepitcht wordt, blijken ze gooiend ineens snelheden van 95 mile per uur te kunnen halen. Het stadion zit vol met families en vrienden en de sfeer is supergemoedelijk. Iedereen is relaxed, het spel wordt verloren maar daar maakt niemand zich druk om.
Binnen een half uur zijn we weer terug in ons surfstadje, duiken we de golven in en eten pizza toe in een echte surfshack.

O gaaf he , dat honkballen. Daar moet je echt veel geduld voor hebben ja, maar wat een sport daar in Amerika!!! Leuke foto's weer.Veel plezier nog.

joyce 2016-08-08 08:30:31

Heerlijk om over al jullie avonturen te lezen! Geniet van alle leuke dingen in jullie laatste week! 😘

Susanne 2016-08-08 09:29:52

Heb vanochtend al jullie reisverslagen tot nu toe gelezen, wat leuk, het lijkt wel een boek! De foto's zijn prachtig! Geniet nog even van dit mooie land! Liefs Bri

Brigitta 2016-08-08 11:31:44

Iedere dag weer nieuwe avonturen, leuk om er over te lezen. Liefs xxxB.

Benny Boonen 2016-08-08 19:47:29

You obviously had a ball in the park! Enjoy.