Bij de Navajo Indianen

Verenigde Staten, Page

Vanaf de bank leek het zo leuk, eerst langs de Grand Canyon en daarna naar Page om vervolgens te overnachten bij Navajo Indianen. Na de lange wachtrijen en de grote drukte in Zion National Park besluiten we het plan aan te passen. We gaan nog steeds langs de Grand Canyon (maar pakken een staartje mee waar we goed de Colorado river kunnen zien) en rijden langs de Vermillion Cliffs die ook echt spectaculair zijn, maar niet bij de reisbureau's op de kaart staan. 's Middags hebben we nog even tijd om te zwemmen bij Lake Powell - opnieuw weergaloos mooi. We sluiten de dag af bij Navajo Indianen die op hun terrein een originele Hogan verhuren. We hebben geen stroom, geen water, geen buren en slechts 4 veldbedden op een dirtfloor. Er is hier helemaal niets behalve de prachtige natuur en een aantal waakhonden die het terrein bewaken. Onze gastvrouw waarschuwt ons voor ratelslangen (maar die heeft ze al in geen tijden gezien - dat stelt mij gerust, not) maar verzekert ons dat de coyotes door de honden weggestuurd zullen worden 's nachts. Welterusten.

(Meer foto's volgen)

Hoop morgen weer iets van jullie te lezen. Dit is wel echt op avontuur.Ben benieuwd naar het vervolg.Slaap lekker. xxxB

Benny Boonen 2016-07-25 19:43:34

Wow! Die coyote! Prachtige foto, zeg! En leuke foto van jullie tweeen (met een van de boys bombing the photo in the back :-))

inez 2016-07-28 14:02:56

Die coyote hebben we van internet, alle anderefoto's zijn van onszelf🤓 We wilden even checken hoe zo'n beest eruitzag. Gisteren heeft Daaf wel een coyote op de foto gezet, maar die krijgen we even niet geupload