Paradise Grill in Quincy

Verenigde Staten, Chester

Op de weg van Tahoe naar Chester beginnen onze magen rond het middaguur te rommelen. In Quincy besluiten we een restaurantje te zoeken. De jongens ontdekken langs de route the Paradise Grill.
Wat je je ook voorstelt bij 'paradijs', het heeft waarschijnlijk weinig te maken met deze Amerikaanse diner.
Leuk is het wel.Op de achtergrond klinken the Eagles uit de speakers, terwijl wij schijnbaar terloops proberen uit te vinden wie er nog meer zitten te lunchen. Naast ons zitten 2 forse mannen (tattoos, wijde losse overhemden, Mexicaans uiterlijk) zwijgend te eten.
Achter mij werkt een ouder stel (hij, combatbroek, grijze sik (wapen in de auto?) en zij, shorts maat 52 en spaghettitop) een enorme sandwich met friet naar binnen. Ook zij praten niet, maar scrollen op hun telefoon terwijl ze gedachteloos een tweede bakje saus op hun bord leegkiepen.
We worden bediend door een serveerster die vraagt of we Russisch zijn. Ze begint te stralen als blijkt dat we uit Nederland komen. Daar liggen haar roots! Ze maakt nog even een foto als aandenken voor ons.leuke meid, verkeerde plaats denk ik als we betalen en vertrekken.
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers, wil mijn moeder nog wel eens zeggen. Er zijn hier wel wat van die paradijsvogels verzameld vandaag. Misschien is de naam voor deze plek toch zo gek nog niet.

Interessant verhaal, jullie maken leuke dingen mee. Jeetje wat hebben jullie al veel kilometers gereden.Echt wel een tocht door Amerika. Verheug me op het vervolg.xxxxB.

Benny Boonen 2016-07-31 15:48:03

Mam, je stukjes zijn zo leuk! Veel plezier nog met de reis! Ik vertrek over 24 uur naar Engeland...