Lost Angeles

Verenigde Staten, Los Angeles

We hadden gedacht dat we nu zo ongeveer met de voeten op de bank voor de tv zouden hangen om naar de samenvatting van de Olympische Spelen te kijken. Voor ons op tafel zouden de restjes van De Plataan staan. Nou ja, restjes? Alle frietjes, bitterballen en frikandellen zouden op zijn natuurlijk. Want in het land waar fastfood uitgevonden is, hebben ze geen MacPlataan.
Het liep anders. Het vliegtuig had technische problemen en na uren wachten en het aanzien van een soort radeloze ambtelijke nijverheid (de luiaards van Zootropolis -in die film is dat wel hilarisch) om de passagiers om te boeken danwel in hotels onder te brengen, blijven we als laatsten over terwijl de crew vertrokken is en de vertrekhal nagenoeg leeg.
#LostAngeles
Uit t niets komt toch nog een mannetje op dat met een hotelvoucher wuift. Mooi, wij hebben ook iets voor de nacht. Om half 12 's avonds zitten we aan ons avondeten. Daarna duiken we het bed in en vanmorgen zijn we reLAXed teruggewandeld naar onze terminal. Nu duimen we opnieuw voor de terugvlucht voor vanavond, maar dat komt vast goed. Zen!!!!

IK hoop dat jullie inmiddels weer in Molenhoek zijn, maar dat horen we nog wel.xxxB