Eindelijk zwemmen in zee (Santa Barbara, Ger)

Verenigde Staten, Encinitas

Afgelopen maandag bereikten we de kust van Californië maar vandaag hebben we voor het eerst op het strand gezeten. Na de hitte van Utah en Arizona kwamen we in het grijze en koude weer van de noord Californische kust. Het koude water van de Pacific zorgt voor mist en wolken langs de kust en we vertrokken uit Monterey met 12 graden om in Santa Barbara te eindigen met 25 graden en stralende zon. En daarbij bleek het in Santa Barbara ook nog eens het jaarlijkse Fiesta te zijn. Heerlijk druk, een kleurrijke parade en het bijzondere fenomeen om bij bekenden en vreemden eieren gevuld met confetti op het hoofd stuk te slaan. Maar na inchecken eerst naar het strand. Eindelijk zwemmen in de golven. Daarna snel douchen en de drukke straten van de stad in. Meteen om de hoek bij het hotel. En waar ga je dan eten op een feestdag met Spaanse Fiestas? Precies ... Indiaas. Heerlijke tikka masala.

Jullie amuseren je wel lees ik , weer mooie plaatjes. xxxB.