een supet mooie dag geweldig natuurschoon .De mooiste,de korste maar de moeilijkste route.

Spanje, San Juan de Villapanada

ik heb 26 km gewandeld door een geweldig natuurschoon.Regina , de hellaboris plant groeit hier in het wild, prachtig.
We komen nu terug van ons pelgrimsmenu in het plaatsje Grado, onder de hoge berg waar we slapen .Voor onze slaapplaats staat een oude kerk erachter onze refugio.Het is vol, we liggen op een slaapzaal voor 20 mensen, het is tjokvol.Morgen weer vroeg op.Moet even mijn billen met kloosyterbalsum van tante Sien inwrijven, spierpijn.Morgen maar 18 km wandelen.
tot morgen! MAAR.... kan nog steeds niets versturen, want het zijn herbergen zonder Wifi.de datum klopt niet de volgorde wel.

Hoi Joke, Het versturen gaat helemaal prima hoor en iedereen krijgt je reisverslag binnen. Helemaal top wat jullie doen, ga zo door! We duimen voor jullie!!

Rob 2014-05-07 22:19:36

Dag Joke, Geweldig dat je deze wandeltocht nu onderneemt met vrienden. Ik gun het je van harte dat het lukt, want het zal omgetwijfeld een niet te evenaren ervaring in je leven blijken waar je nog lang met plezier op terug kunt zien. Al ben je nu niet inhet zwembad in Ootmarsum, in onze gedachten ben je er wel en we horen later graag hoe het was. Succes en groeten van Gerda