13 Dag en morgen naar Santiago.

Spanje, Pedrouzo

Hallo Allemaal.
Ja we wandelen morgenvroeg in alle vroegte weg om dat we graag op tijd bij de Heilige Mis van 12 uur in Santiago willen zijn.
We hebbeb er een dsg uitgelopen, we dachten dat we zondag in Santiago de Compostella zouden binnen lopen, maar dus een dag eerder.
We hebben ook zulk fantastisch weer gehad, geen regencapes en natte schoenen alles is zo droog op dit mpment dat de boeten het niet kunnen af hooien
Vandaag van Melide naar Predrouzo .Het is de routr waar alles bijelkaar komt
Ja het was erg druk vandaag op de wegen groepen mensen , fietsende mannen enz enz en dat maakt heel veel lawaai
Dus heel erg blij dat we de Primitifo hebben gedaan.
Ook vandaag weer een hele mooie dag met als hoogte put ren man van rpnd de 40 die ons achterop kwam met paatd en hond hrel stijl op ern heling en evemn later een Tante Sien weer die de koeien ovet ons pad naar de wrides bracht.
Ja dr tijd is daar blojven staan tot dat je de auto ziet.heel veel nieuwe auto staan bij de huizen en de vrouwen in de steden
allemaal opgemaakt en mooie kleding aan.
We zijn door veel dorpjes gelopen en heb rond de 22 km gelopen vandaag
gisteravond in die grote herberg was het erg rumoerig, maar om goed
22 uur dan is het ineen keer stil en gaat iedereen slapen alle sooryen mensen veel jeugd vanaf 25 jaat wat allemaal erg leuk net als de ouderen erg goed met elkaar omgaan , geen enkel wanwoord of stemverheffing gewoon goed dus.
we hebben echt de mooiste route gedaan de moeilijkste de kortste
Morgen dus einddoel.jullie kunnen het via internet opzoeken :H.Mis met de wierookvat in de kerk in Santiago de Compostella.
wr zitten nu in een prive hostel ook helemaal vol het is echt heel druk rond Santiago.
we zitten er nu 19 km vanaf.
Dit Hostal kost 9 euro met super goede bedden goede douces hele aardige mensen .maar eigelijk is het het zelfde als gistrten waar zoveel meer camino gangers inzaten.
Morgenavond het volgende verslag.
Heel veel lieve groetjes van ons allemaal .

Marjon ligt op bed ze is door de tug gegaan , heeft veel pijn maar slaapt nu gelukkig.
Hoe het morgen met hasr gaat is afwachten, anders gaan Wim en ik alleen naar de Kerk en na afloop ern Taxi en dan waar se nu zijn Marjon ophalen en dan rijd Wim naar in de buurt van Madrid en dan zondagmorgen naar Grima, met elkaar is het rond de 1000 km
lieve groet en tot morgenu

Hoi Joke, Wat zijn we allemaal trots op je dat je het hebt gehaald en blij dat je het zo mooi hebt gehad!! Nu lekker een weekje uitrusten bij Wim en Marjon! Geniet er van! Dikke kus van ons