Moederdag

Spanje, van Grandas de Saime naar Padron

Een mooie moederdag. vanmorgrn mrt Marjon in de auto naarFrondoria gebracht en daar met Wim verder gelopen
Het was beter voor mij na een super zware dag van gisteren, en een nacht in de Herberg wat erg mooi, gezellige mensen waren, maar we hadden ren probleem
Er was een hpnd zo afschuwelijk aan het blaffen dat je bijna de dieren of fe eihrnaar moest inschakelen
Het leek wel eens kalf wat
lswasi voortbracht
ikzelf had een man boven mojn liggem en die gsf ern blaf dat ik zo moeilojk kpn slapen
Vanmorgen om 8 uur zijn weggaan maar we hebben heerlijk gelopen en Wim heefy ons getrakteerd op een geweldig Dinee Marjon heeft Rob nog ern foto gesyuutd van mijn Karbonaatje.het was een kstbonafr van ee Rund ongeveer een pond.Eerst een gevulde soep met witte bonen en bladgroenten en daatna dat vlees met patat koffie na en dat kunnen zetten hier supet
we zitten nu on een furigio net biotrn Fpnsafgrafa Padron heerlijl in de zon a tot nu half 8
morgenvroeg vrorg wrg, ik loop gelijk met Wim weg en zijn nu in Gal net als bij ons een provincie.
ook staat ons wret de laatste zware tocht maar authentiek ik lees net in het boek dat de steille helling naar Fondagrada ten slotte de genadeslag is op deze lange Etappe.
Iede avond als we bij elkaar zitten praten we altijd over de super mooie dag die we hebben gehad
Morgen weer meer verhaal
lieve groet Joke, ook van wim en marjon