De 8 ste dag van Padron naar Baleira

Spanje, Cadavo Baleira

Hallo allemaal.
Weer en hele mooie zware dag en geklommen tot 900 meterwe zijn de hele dag over heuvels en dalen en ook stukjes langs de weg gelopen.
Waar de camino vroeger liep en er zijn autowegen gekomen worden we vaak oversteken of een stukje auto weg langlopen, ik loop liever over hrote hoogge als lang de straat.
Maar overal staan grote verkerrsborden dat de Caminp er over of in de buurt is.
Wij hebben vandaag zelfs over watervallen gelopen, over hele smalle paadjes, waar net een schoen kon staan en soms zo hoog dat we met ons tweetjes aan het zingen waren: "ik heb een potje met vet enz enz.", want dan gaat het ademen beter, zegt Wim.
wij zijn ook nog naar het RealHospitale de Santiago de Montouto geweest deze berg is een van de magische plekken op de Camino
Het zijn de autentieke restanten.
Rpnd1357 gaf de Catelitaanse Koning opfachr om een onderkomen te bouwen in een gebied waar geen mrns woonde en waar arme omkwamen van sneeuw en kou.
Ja toen we in ons plaatsje aankwamen vanmiddag om 1.45 en we waren om 7 vanmorgen weggelopen en we ons niet gedoucht maar gelijk ons bed opgemaakt in de Herberg beetje grrommeld en gelijk gasn eten een super salde daarns een mooi stuk zalm met gekookte aardappels en
toetje waren een schaaltje met verse aardbeien met slagroom .
Het kost 9.50 voor een kompleet e maaltijd.dus slapen voor 6 euro en eten als een keizer kopje koffie vaak € 1
Morgen lopen we naar het Koninklijk Galcie het is een tocht van 30 km naar de stad Lugo.
Dus morgen een heel mooi verslag van de stad en weg ernasr toe.
De Réfugiés is nu helemaal vol 22 bedden
tot morgen moet nog even mijn wasje van de lijn halen en dan lekker lezen in bed
lieve groetjes Joke

Hoi Joke, je hebt het al helemaal naar je zin zo te lezen en we zijn erg blij dat het het goed gaat. We hopen dat je geniet van de wandeling, het mooie uitzicht en gebieden waar je overal komt. Wel veel foto's maken he!! Groetjes van ons allemaal!!