De derde dag van de Camino

Spanje, Tineo

Wim heeft vandaag de ..mooiste route de eerste 10 km alleen gelopen.het wads te stijl voor mij.Wim heeft hem vorig jaar ook gelopen dus hij is mijn Engelbewaarder.
Ode aan Tante Sien haar kloosterbalsum en de duitse Hirschtalg-creme voor de voeten maar!!!! het is een fantastische wandeling met heel veel gezellige mensen in de Rufigios en overal een geweldig eten voor de Camino mensen. Speciale menu's die in de Restaurants worden opgediend. ja het is echt genieten ,goed slapen en heel veel lachen onder het lopen alleen al dat we nog een keer een mac fleury zullen eten , de voorpret is groter dan het ijsje.
maar we zien zulke mooie dingen onderweg wat bij ons iets van 50 jaar geleden heel gewoon was.
De melkboer komt nog in die hele kleine dorpjes en hier lopen alleen koeien en ook paarden met koperen bellen om de nek, ook lopen de kalveren er bij veel kleine kalfjes in de weides, die nog mogen drinken bij de moederkoe.ja het is genieten, moe zijn, transperen en heel benauwd zo stijl zijn soms wat stukken, maar dat had ik ook op mijn werk.
Even een stopje en een pufje en daar gaan we weer met een banaan.ja fruit is echt fijn, we hebben genoeg bij ons , dus geen probleem.ik ga nu naar een internet-cafe en hoop dat het lukt straks en aders tot morgen wachten met versturen.

Hoi Joke en Wim natuurlijk. Super leuk om je reisverslag te lezen. Tijdlijn klopt niet helemaal maar we snappen het. Joke, denk aan je oefeningen! Heb je minder last van benauwdheid. Maar vooral veel veel genieten van al het moois. Dikke kus van ons. Trots op je. Xxx