Terug naar Huis in Grima.@

Spanje, Grima

Hallo allemaal die mijn verslaf op Pindat hebben gevolgd

Na een nacht goed te hebben geslapen zijn we na een lekker ontbijt in de auto gestapt en het laatste stuk van ons ze Camino om nasr huis te gaan in Grima.
We zaten net voor Madrid in een Hostel en haffen nog ongeveer een kleine 600 km te rijden dus.
Wat een veelzijdig land is Spanje en mooi.
ik ben nu van Almeria tot boven in Spanje geweest maar door alle landschappen en streken gekomen,het heeft stukken waar je kunt skiën ,de Costa om genieten van de stranden en het uitgaansleven. Je kunt alle soorten van Jacht hier leren.je kunt hier naar hele parken om te golfen .
Maar ook alle soorten boerderijen. om melk producten en grote worstfabriek zijn we ook langs gekomen enz enz het land heeft alles in huis
Maar ook al zat ik achterin de auto de natuur is zo mooi hele velden met rogge, grasland, aardappels , groentes enz enz maar hele afschermsli gers van de middenbaan van de autoweg met prachtige k. oliander, brem en zoveel velden met jlaprozen alsof het keukenhof was
Dan de omgeploegde stukken grond van do ker rood tot geel en witte grond het is een Toon Schulten schilderij , geweldig.
Bijna thuis, heerlijl boj McDonald gegeten en om 15 uur voldaan en helemaal geluklig thuid te komen.

Dank jullie vpor de intresse en tot gauw in Ootmarsum om de foto's te komen kijken