Goed aa gekomen in La Mesa

Spanje, La Mesa

We zin bijna op het allerhoogste punt van de Camino primitivo.een hele moeilijke wandeling voor Wim hij heeft 10 km van het eerste stuk alleen gelopen.
Marjon en ik zijn eerst de weg gaan verkennen met de auto en mij in Montefurado afgezet, met goed 10 later kom Wim van boven lopen en zojn samen de tocht van 1.120 hoogte doorgelopen over de aller primitievste wegen die je kunt bedenken omhoog gelopen.
ik ben mij zelf tegen gekomen dat een mens veel meer kan,als wat ik van mijzelf nooit kunnen denken.
En weer een prachtoge dag, we waren gisteravpnd nog zo vol van dat Keizers eten dat ik vanmorgen (inde furigioskun je niets kopen alleen water uit de kraan drinken maar doede douches en voor mij ook goede bedden) boj de errste de beste cafe 2 heerlijke kopjes koffie heb gedronken en vetdet nirts gegeten.
Gelijk straf punten van Wim altijd eten voor jr gaat wandelen.
nu hebben we tegen 14 uur onbetducedo heerlijk gegeten , sla met tomast gebakken aardappels mooie lspjes vlees en daarbij 2 super mooie gebakken eitjes
Dus, geweldig eten weer alles is puur zo van het land en van de slager van die bruine koeien die met de kalfjes in de weide liggen.
Maar er zij heel veel melk koeien die veel in grote stallen zijn en een paar uur in de buitenlucht zijn on de bergen.
Dus het leven is heel eenvoudig maar simpel
maar absoluut geen armoe aan de auto's en hoe ze er uit zien somd on dr dteden super mooi.
we jebben prachtig weer tot nu toe
tot morgen.Een zware dag maar jullie blijven op de hoogte