route primitivo

Spanje, San Juan de Villapanada naar Salas

Mijn Tweede dag van het wandelen.7 opstaan rugtassen inpakken.vanmorgen was er koffie te koop, en dan lopen met Wim Marjon gaat boodschappen halen en zij gaat fietsen tot ongeveel 2 -3 uur .dan hebben we door hoge bergen 3.65 vandaag dus zweet spierpijn,.maar geweldige omgeving .orchideeën vinger hoedskruid enz wat jij ons niet zoveel in getalen ziet.prachtig, De stilte alleen de vogels hoor je en we komen alleen mannen tegen: Fransen, Spanjaarden en ren jonge Italiaan, !die ook bij ons in de Refugios slapen.maar we zitten nu in Salas koffie te drinken en lopen zo naar de Rufugio om op bed te gaan liggen.morgen weer vroeg op en klimmen.

Super!!! Joke helemaal leuk om je te volgen. Ik zal het zo de kinderen laten lezen. Blijven genieten!!

Brigitte 2014-05-08 18:31:20

Joke ik zie het al je bent precies op je plek. De natuur het eten en niet te makkelijk. HIER REGENT HET HARD heb net gezwommen lekker.. Weersverwachting hagel onweer. Nu rustig en lijkt bijna de zon te komen dus geniet daar maar. Hartelijke groeten aan MARION EN WIM en doorzetten....het lukt je vast en zeker, Annie