Laatste daagjes Indonesië

Indonesië, Canggu

Mijn laatste daagjes op Indonesië heb ik toch maar weer doorgebracht op Bali, omdat het er zo fantastisch is! Maar om er te komen vanuit Java heb ik wel zeker twee keer echt voor mijn leven gevreesd aangezien de chauffeur in de bus er maar gewoon vanuit ging dat iedereen op de weg wel aan de kant zou gaan. Op een gegeven moment ging ik niet meer voor mijn eigen leven vrezen maar juist voor de medeweggebruikers. DIt was echt ongelooflijk hoe hard en onverschillig deze man met een grote bus door de smalle en bochtige wegen ging. Zal vast niet de laatste keer zijn in zo een bus met zo een chauffeur maar ik hoop het wel!
Ik ben uiteindelijk helemaal heel beland in het plaatsje Canggu, een echt surfers plek. De zee is er dan ook niet echt naar om te zwemmen. Daarom maar een lekker dagje rondgetoerd rond het meest zuidelijk stukje Bali met de meest prachtige stranden! Even opladen en genieten van zon, zee, strand voordat ik naar het toch wat koudere Nepal vertrek!

Hallo Anne, Je hebt het goed naar je zin. Lekker, geniet ervan. Veel plezier en leef lekker je droom :-). Johan.