Tierpark nordhorn

Nederland, Rheeze

vanmorgen vertrekken we al mooi optijd richting de dierentuin als we daar aankomen duurt het officieel nog 10 minuten voor ze open gaan, maar we kunnen bij de kassa al kaartjes kopen en mogen dan ook al de dierentuin in wat een gelukje.
bij de kassa kopen we ook nog het nodige voer om diverse beesten te kunnen voeren. we zien verschillende dieren en de jongens kijken hun ogen uit. 1 van de hoogtepunten vinden ze toch wel het voeren van de hertjes.
Stan wil heel graag de panter zien maar laat die zich nou zo goed verstopt hebben dat we hem niet konden vinden, hier was hij best een beetje sneu van. met het vooruitzicht om nog een keer de hertjes te mogen voeren is de sippe bui ook zo weer over.

aan het einde van de middag hebben we onze belofte aan Stan en Koen ook maar ingelost ( in de vakantie een keertje eten bij de mc donalds). moe en voldaan kwamen we weer bij het huisje aan waar de jongens nog even een filmpje mochten kijken en daarna heerlijk naar bed zijn gegaan.
voor nu gaan wij ook lekker nog even met de beentjes omhoog en genieten van dit prachtige weer.

Leuke dierentuin in Nordhorn. Wat een mazzel dat jullie al voor openingstijd naar binnen mochten.

Harm en Hilma 2023-05-13 19:36:34

Dat zag er gezellig en leuk uit. Het voeren is ook super leuk. Dan heb je niet per sé pandas of olifanten nodig om voor de kids een geslaagde dag te hebben. En dan als afsluiter de Mac, altijd hoef met kids 🤪