kabouterpad en fietsen

Nederland, Rheeze

vanmorgen bij het opstaan regent het maar niet getreurd we hebben op het journaal gezien dat het een mooie dag gaat worden.
bij de receptie hebben we een folder meegenomen van het kabouterpad deze is 1 kilometer lang en lijkt ons een prima tijdsverdrijf voor de ochtend.
wat een ontzettend leuk pad is dit om te wandelen er is veel te zien en we genieten hier volop van. eenmaal terug bij de auto zegt Koen dat hij graag naar zijn bedje wil dus zetten we koers richting het chalet waar Koen een slaapje doet.
ondertussen bedenken wij wat we vanmiddag willen gaan doen het plan is om naar het zwembad te gaan tot er een bericht komt dat deze gesloten is i.v.m. een technische storing, we besluiten ons plan voor zondag erbij te pakken en een paar fietsen te huren.
als Koen wakker is vertrekken we richting receptie en gaan we op de fiets de omgeving verkennen, we maken onderweg een tussenstop bij een boerderijwinkel waar we plaatselijke biertjes, verse asperge's en een ijsje kopen.
we stappen weer op de fiets en maken nog een mooi tochtje eerst langs de vecht en later nog door het bos rond zwemplas de olde meyer, als papa en mama daarna ook nog een wedstrijdje gaan doen wie het hardst kan fietsen op de electrische fiets is voor de jongens het feest compleet :).
terug op de camping gaan de jongens nog even heerlijk spelen terwijl wij nog een nieuw biertje proberen.

Leuk fietstochtje. Bevalt dat fietsen met een bakfiets? Biertje ziet e lekker uit!

Harm en Hilma 2023-05-13 14:34:15

fietsen met de bakfiets was even wennen je hebt een grotere draaicirkel verder was het wel fijn en de jongens kunnen beter van zich afkijken dan wanneer ze achterop zitten

AenA 2023-05-13 15:08:17

Wat leuk! Een heel geslaagde dag weer, zo te lezen! Fietsen en wandelen, je vergapen aan de kabouters en pontje varen doet het ook altijd goed!