Schoorl

Nederland, Bergen

Vandaag is het zo ver. Na het inpakken vam de koffers, brengen we Stan naar (o)pa en (o)ma Regeling om daar een paar nachtjes te gaan slapen. Als Stan geïnstalleerd is en onze haren gekortwiekt zijn zetten wij koers richting Schoorl.
We hebben contact gehad met de eigenaar en kunnen vanaf 13.00 in het huisje, we zijn er iets voor half 2.
Na een hartelijk ontvangst pakken we de auto leeg, het voelt wel een beetje gek zo zonder Stan.
Na een rondje gelopen te hebben door de mega grote tuin, besluiten we richting Schoorl te lopen( circa 2 km) via het paadje dat de eigenaar ons aangewezen heeft.
Schoorl is een leuk druk gezellig plaatsje en we lopen een rondje door het dorp. Na de nodige boodschappen zetten we koers richting het huisje.
Na een lekker biertje op het terras en het avondeten lopen we nog even het duingebied door, het loopt heerlijk en voor we het weten hebben we zo weer een flink stuk gelopen.
Voor nu de beentjes omhoog en genieten van het samen zijn.

Voor morgen staat er weer een flink stuk wandelen in de planning.

Mooi dorpje en hoge duinen. Er is vanaf het bezoekerscentrum een hele mooie wandeling van +/- 20 kilometer