Wildlife

Nederland, Uddel

Gisteren hebben we voor het eerst eten op de buitentafel neergelegd we konden zien dat er beestjes bij geweest waren maar we hadden er niks bij gexien. Als we vanmorgen nieuwe pinda's neerlegge duurt het maar even voordat de eekhoorn zich laat zien stan kan vanaf de bank er mooi naar kijken, ook komen er verschillende vogeltjes op af. Als even later ook nog 3 konijntjes komen kijken bij het huisje is het feestje compleet voor Stan.
Rond half 10 vertrekken Alja en Stan voor een wandeling. We gaan het wilde dierenpad lopen een route van 1,5 kilometer die vanaf het park start. Op de route staan allemaal borden met dieren erop Stan vind het leuk om de bordjes te zoeken. Als we bijna klaar zijn met de ronde komt hij er achter dat Albert er niet is en gaat hij hard om papa roepen.
Op de terugweg lopen we nog even langs de winkel en nemen we een bellenblaas mee, samen met Albert bellenblazen is leuk.
In de middag wil Stan nog even kleuren, en maakt hij een mooie tekening voor Bollo. Als om half 5 Bollo in de speeltuin komt loopt hij snel naar Bollo toe om de tekening te geven en ook nog even een high five.
Vandaag hebben we eten laten bezorgen en Stan krijgt patat dus na de high five wil hij graag naar het huisje om te eten😃.
Na het eten nog even met de doos spelen, nijntje kijken, boekjes lezen en naar bed.

Was een leuke leerzame en gezellige dag dag zo te lezen.