Dancetherapy in Quito

22 apr 2016 - 5 jul 2016

Hallo lieve mensen die dit lezen,
Zoals de meeste al weten is dat ik naar Quito ga om aan mijn scriptie (thesis) te werken. Mijn doel in deze reis is om de sociale cohesie te bevorderen door middel van danstherapie in de wijk rondon Parque Urbano Cumandá in Quito, Ecuador. Oftewel, ik ga kijken op welke manieren ik mijn vak kan toepassen om de sociale cohesie te bevorderen. Dit ga ik dus doen in een ander land, een andere cultuur, een andere omgeving, onbekende mensen en vooral een onbekende taal Spaans. CHALLENGE ACCEPTED woehoeeee.

Ik zal af en toe een update hierop gooien om jullie te laten weten wat ik uitvreet en wat er in mijn leventje gebeurd aan de andere kant van de big big ocean. Daarbij ook wat leuke foto's, want zoals de meeste wel weten. I love pictures!

Veel leesplezier!!
Liefs Britt

Alle foto's van deze reis

De reisverhalen van Britt.op.reis volgen

Ontvang een email zodra Britt.op.reis een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis