Kaapstad

Zuid-Afrika, Kaapstad

2 vluchten en bijna 24u later gaat onze reis van start. Tijd om te bekomen hebben we niet. We vliegen er direkt in!
We maken een eerste kennismaking met Kaapstad en Mandela waarna we koers zetten richting de Tafelberg.
We hebben enorm geluk; het is prachtig weer, geen wolkje aan de lucht.
Sommigen met een bang hartje betreden wij de 360¤ draaiende kabbellift. Op een paar minuten tijd staan we bovenaan de Tafelberg op een hoogte van 1085m.
Met een licht briesje in de haren en onder een stralende zon genieten wij van de prachtige vergezichten! Zicht over Kaapstad. Zicht op Robbeneiland welke wij morgen hopelijk (afhangend vh weer) gaan bezoeken. Voor wij terug afdalen kregen wij nog even bezoek van Dassie.
Moe maar voldaan reizen wij nu naar dromenland...😴

Zeer mooi! Voorzichtig maar vooral genieten! 😘

Gwenn 2018-10-21 22:38:13

We wensen jullie een fijne vakantie geniet er van .groetj 😘💕

Sonia 2018-10-22 23:54:16

👍 😊

Lies 2018-10-24 09:55:40

Prettig verlof en genieten xxx