Ravel

België, Namen

Eghezee 18 km, 34 graden
Totaal: 335 km

Vanmorgen stond er een ontbijt gedekt voor ons met eitjes van hun kippen en kersen, aardbeien en frambozen uit de tuin.
Ik heb de hele dag geglimlacht als ik weer aan Sien dacht. Onbekende uitnodigen in je boerderij terwijl je op weg naar je werk bent. Ik zie je vanavond pas weer zei ze en ze fietste weg. En dat alles gewoon omdat ze dat leuk vond.
Kan ik nog wat van leren........

Vanochtend werden we ook nog door Sjef met de auto op de route gezet. Dat scheelde ons weer de 4 km die we gisteren extra gelopen hadden naar hun boerderij.

We wisten dat het vandaag heel erg warm (34 graden) zou worden, dus hebben we de kilometers aangepast. We zouden lopen tot Eghezee en dan op tijd een hotel zoeken. Alleen geen hotel te vinden. Het dorp was trouwens ook niet om aan te zien, dus de bus naar Namen gepakt en daar een hotel gezocht.
Morgen vroeg gaan we dan weer met de bus naar Eghezee en lopen weer door naar Namen. Dus 2 nachten in Namen.....

We lopen al 2 dagen op een soort fiets/wandelpad (Ravel) die we morgen weer richting Namen verder volgen. Heerlijk niet nadenken en gewoon de weg blijven volgen. Best een mooi pad trouwens. Veel landbouw om ons heen.

Verder was het gewoon eigenlijk te warm om te lopen. Maar goed, dat is wat we doen, dus dat doen we.

Wist nog een leuk hotel door dove mensen gerund in Namen centrum. Citadel is trouwens ook prachtig maar misschien kunnen jullie beter het toeristentreintje nemen ;-). Hopelijk nog meer mooie avonturen!

Inge 2019-06-25 16:30:35

"Kan ik nog wat van leren.....", schrijf je. Nou....ik weet me nog een verhaal van je te herinneren; er was een inbreker bij jullie in huis. Je hebt hem, als ik het me goed herinner, zelfs nog koffie aangeboden..... Ik kan me zomaar voorstellen dat je hetzelfde als Sien zou doen...... Petje af voor jullie hoor!!

Eise 2019-06-25 19:28:11

Jeetje Pepi, kan jij nog wat van leren zeg je😳 Inderdaad dat verhaal van die inbreker moest ik ik ook gelijk aan denken bij het lezen van je verslag. Morgen weer succes ervoor zo lekker slapen.