Rustdag

België, Antwerpen

Antwerpen 0 km, 27 graden

Vandaag een rustdag gehouden in Antwerpen. Wat een leuke stad zeg!
Eerst tot half 9 in een diepe slaap gelegen. De mensen die mij goed kennen, weten dat dit heel bijzonder is. Ik had het denk ik nodig.....

We hebben de pelgrimsherberg helemaal voor ons zelf, dus eerst uitgebreid ontbeten en gebadderd.
Nog wat was gedaan en toen Antwerpen bekeken. We hebben het beginpunt voor morgenochtend opgezocht en veel koffie gedruonken. Daarna weer even gerust in ons “appartement”.

Vanmiddag hebben we onze lieve Vrouwekerk bezocht waar we als pelgrims gratis in mochten (gelukkig anders waren we er principieel niet in gegaan) Er hingen prachtige schilderijen van Rubens in de kerk.

Daarna heb ik me laten masseren.

We gaan straks het avondprogramma in met pizza en een terrasje. Morgen weer aan de bak. Ik heb er weer zin in....

Hey Pepi, Leuk dat jullie zo een tof onderkomen gevonden hebben. Geniet er nog van vanavond, echt terrasjesweer. En succes bij je verdere tocht. Grts aan Jos

Marc 2019-06-18 17:24:36

Hoi Marc, het is hier prima, maar we ontberen wel jullie gezelligheid.

pepi.loopt.naar.rome 2019-06-18 17:35:01

Fijn de rust dagis een echte rustdag!

Inge 2019-06-18 17:35:59

Antwerpen is leuk. Geniet van je rustdag.