Dag 19: Via piste en ferry naar Foundiogne

Senegal, Foundiougne

Een telatief korte rit maar toch lang onderweg.
Eigenlijk is de conclusie dat wij met onze nimmer aflatende Ssangyong de tocht wel in 2 weken hadden kunnen rijden haha. Vandaag was er n auto met flinke stukken. Dus daar stonden we dan met n aantal auto's langs een hele drukke weg met chaotisch verkeer. En ook dat heeft zijn charmes. Je ontmoet de lokale bevolking en we hebben kinderen en wat oudere jeugd blij gemaakt met ballen en ballonnen die we nog bij ons hadden. Ook moesten we koken langs de weg en er stond n hele groep kinderen naar ons te kijken wat wij gingen eten. Toen we klaar waren hebben ze letterlijk onze pannen leeggelikt. Om 22.00 uur zijn we gearriveerd in Toubakouta en genieten we van een heerlijke koude Leffe!!! Morgen de finish en onze vrouwen ontmoeten, heel bijzonder!

Wat speciaal zal dat zijn morgen!! Geniet ervan, en nog heel veel succes met de laatste meters!! (p.s. Bart toch geen bakstenen gepoept hopelijk? 😨😂)

Jan en Lizet 2018-10-25 01:31:32

Wat een reis, wat byzonder. Super mooi om te lezen. De laatste loodjes nu en dan nog lekker genieten van jullie ervaringen. Succes nog en veel plezier met de vrouwtjes!!

Kim 2018-10-25 07:12:28

Wat een geweldige ervaring en mooie reis moet dit zijn voor jullie iets om nooit meer te vergeten. Succes met de laatste loodjes. En veel plezier met de meisjes weer. Groetjes

Henk Peters 2018-10-25 07:31:47

Laatste loodjes wegen het zwaarst is het bekende spreekwoord maar voor jullie (Toon en Bart) lijkt het vanzelfsprekend wat hebben jullie het getroffen met zo,n goed lopende auto zo goed als geen stukken !!! goei monteurke bij is ook het halve werk. Veel succes de laatste kilometers ,geniet nog even . Laat het verwelkomen van de dames over je heen komen. Bedankt voor de fantastische reis (avontuur) het was of ik met jullie meereed. Tof ,gegroet Martin Bakers

Martin Bakers 2018-10-25 07:52:39

Zolang naar uitgekeken, vele voorbereidingen gehad en nu is het zover dat de dames er bijna zijn. Wij vonden het echt super leuk om bij te houden waar jullie verbleven.....jeetje wat hebben jullie veel meegemaakt en gezien! Je kunt t jezelf haast niet voorstellen, dus we waren blij met de foto's! Mannen geniet nog even van jullie "samenzijn" en jullie avontuur, voor ons als mee-reizende is het voorbij gevlogen.... Liefs van ons x

Julitte en wim 2018-10-25 08:33:19

Het einde in zich van een geweldige reis, het was super leuk om jullie te volgen en morgen de ontmoeting met jullie vrouwen, een mooie afsluiting van deze avontuurlijke reis! Bedankt dat we mochten meekijken! Groetjes Johan en Marion vd Broek.

Marion vd Broek 2018-10-25 10:20:29

Hey manne, Bijna aan het einde van een mooie ervaring. Nodigt uit om dat toch een te gaan doen, en ik heb het voordeel dat ik net als een tegelzetter geen verstand van auto's heb. Lijkt het toch noch een beetje vakantie, haha. Toon zal het er wel druk mee gehad hebben, maar daar heeft hij geen probleem mee denk ik. Jullie hebben het goed voor elkaar en de taak (bijna) volbracht. Gefeliciteerd en de groetjes aan de vrouwkes. Tot weer in Highloon.

René Bolte 2018-10-25 11:34:22

Ge bent er bijna, ge bent er bijna , maar nog nie helemaaaal ….. En dan geen fata morgana ….maar jullie lieftallige vrouwen aan het eind van deze mooie reis. Groetjes, Carolien Sandkuijl

Carolien 2018-10-25 19:48:07

Heeeel leuk om te lezen!! Wat een weergaloze ervaring is dit!! Geniet ze nog!