Auctionday!

Gambia, Serrekunda

Vandaag was de grote dag, de Ssangyong ging verkocht worden. We zouden die Gambianen eens goed overtuigen dat het een prima auto is.
Spannend, we waren erg benieuwd wat de auto ging opbrengen. Er was veel belangstelling voor de veiling (je zou kunnen zeggen dat het er zwart zag van de mensen?). Het was bloedheet, gelukkig werden er koude drankjes verkocht. Na lang wachten mocht Toon de auto voorrijden. En de bieding begon, hoger en hoger tot boven verwachting!
Het werd een zeer mooi bedrag van 3600 euro! Zo ontzettend gaaf want in totaal kunnen we nu ruim 5600 euro doneren aan de bouw van het kraamcentrum in Brufut. En daar hebben we het allemaal voor gedaan. We kunnen iedereen niet genoeg bedanken: Dankjewel, Thank You, Abaraka!!
Daarna was er een afsluitende borrel bij Woodies, een bar van de zoon van een van de deelnemers. Gezellige boel en zelfs frikandellen haha. Na de nodige halve liters zijn we terug in ons hotel. Het zit er nu echt op. Morgen vliegen we weer naar huis en kunnen we weer door met ons gewone leven. Wie weet komt er nog een keer een vervolg maar deze ervaring zullen we nooit van ons leven vergeten!

Wat een super afsluiting! Iets om trots op te zijn 👊🏼 Geweldig bedrag voor een geweldig doel!! Slaap lekker en voor morgen een goede vlucht terug.

Lindsy 2018-10-28 23:14:09

Dat is fantastisch zo'n bedrag!!goed gedaan mannen. Mooie verhalen voor thuis. Goede terugreis weer in jullie eigen bed!! Gr Yvonne babin

Yvonne 2018-10-29 06:59:30

Wat een mooi bedrag een mooie afsluiter bij deze heel bijzondere reis. Goede terugreis en welkom weer in nederland

Henk peters 2018-10-29 08:45:55

Wat een mooi reisverslag van alle dagen van de tocht. Super om te lezen en voor ons zo herkenbaar allemaal, daar wij deelnemers waren in 2015. Een bijzondere trip, die je nog lang zal bij blijven.